Wednesday, March 31, 2010

Άννα Βίσση - «Με ενδιαφέρει ο κινηματογράφος»

Στη συνέντευξη Τύπου για τις εμφανίσεις της στη Θεσσαλονίκη, η Ελληνίδα σταρ αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε πιθανή συνεργασία της με τον Νίκο Καρβέλα, αλλά και στην επερχόμενη εμφάνισή της στο σήριαλ «Μίλα Μου Βρώμικα», τη σεναριακή σφραγίδα του οποίου φέρει η πολύ καλή της φίλη και συνεργάτης, Μυρτώ Κοντοβά.

Για τον Νίκο Καρβέλα: «Η επικοινωνία μας πλέον είναι καθημερινή και απόλυτα φιλική. Είναι ο πατέρας του παιδιού μου άλλωστε, μην το ξεχνάμε.Έχω όρεξη κι εκείνος πιστεύω ότι έχει, κι όπως όλα δείχνουν θα γράψουμε σύντομα μαζί. Θα προηγηθεί του Σάκη».

Για την επερχόμενη συμμετοχή της στο τηλεοπτικό «Μίλα Μου Βρώμικα»: «Η Μυρτώ επειδή γράφει και σκηνοθετεί, είναι πολυάσχολη και έχει αγχωθεί πολύ στο τι θα μου γράψει. Εκεί καθυστερούμε λίγο αλλά πιστεύω πως θα συμβεί σίγουρα μέσα στον επόμενο μήνα».

Τότε οι δημοσιογράφοι ρώτησαν την Άννα Βίσση αν σκοπέυει να ασχοληθεί και με τον κινηματογράφο. «Με ενδιαφέρει σίγουρα ο κινηματογράφος, αλλά δεν θα θελα απλά να βγω να κάνω μια εμπορική κινηματογραφική ταινία. Αν θα ‘κανα, θα ήτανε κάτι που να δώσω... κάτι» απάντησε..

Μαζί με την Άννα στη Θεσσαλονίκη θα βρεθούν εκτός από την αδελφή της, Νίκη Βίσση-Μπούφη, που είναι πλέον και συνεργάτης της, η οικογένεια της από την Κύπρο για να περάσουν όλοι μαζί τις ημέρες των γιορτών.

yupi.gr

1 comment:

Anonymous said...

psifiste grigora tin anna gia valkania

http%3A%2F%2Fbalkanika.tv%2Fvote%2Fgr%2F&h=25423a6904407fe21dfce103ef0d0bee