Thursday, October 20, 2011

Η Μυρτώ Κοντοβά και το ριάλιτι της Βίσση

Η Μυρτώ Κοντοβά φέτος ανέλαβε να επιμεληθεί το ριάλιτι της Άννας Βίσση.

Η ίδια μιλάει στο «Εγώ» και απαντά στις κριτικές που δέχθηκε το ριάλιτι αλλά και το πώς δέχθηκε να συνεργαστεί με την Άννα Βίσση...



«Τις δύο πρώτες φορές που η Άννα μου έκανε την πρόταση αρνήθηκα, γιατί με άγχωσε η ποσότητα του υλικού. Τελικά, όμως ,δέχτηκα , γιατί θα είχα την ευκαιρία να το στήσω, βάζοντας με την ομάδα μου την προσωπική μου σφραγίδα πάνω σε έναν αφηγηματικό ιστό. Το είδα σαν μια ευκαιρία να δει ο κόσμος την Άννα που ξέρω και αγαπώ.»

Όσο για τις αρνητικές κριτικές απαντά: «Το περίμενα, γιατί πρόκειται για showbiz . Είναι αστείο να βγαίνουν και να λένε: "Αχ, Αννούλα μου, γιατί το έκανες;". Το έκανε γιατί έτσι γούσταρε! Δεν στεναχωρήθηκα με αυτά τα σχόλια, γιατί, μπαίνοντας σε αυτή τη δουλειά, ήξερα ποιες θα ήταν οι συνέπειες. Αν δεν μου άρεσε ή δεν με έκανε να αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου, δεν θα το αναλάμβανα, όσα λεφτά κι αν μου έδιναν.»

No comments: