Friday, May 11, 2012

Μαίρη Λίντα-Συνέντευξή στο περιοδικό "Εγώ weekly" για Άννα Βίσση

Η Μαίρη Λίντα σε συνέντευξή της στο περιοδικό "Εγώ weekly" μίλησε, μεταξύ άλλων, για την Άννα Βίσση και τη φετινή τους συνεργασία: "Είναι εκπληκτικός άνθρωπος, τη θαύμαζα χρόνια, είναι φοβερή, όπως και όλη της η οικογένεια. Χαίρομαι πολύ για αυτή τη συνεργασία. Δεν το λέω επειδή δουλεύω μαζί της, δεν την κολακεύω, δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Έχει πάρα πολλά που δεν έχουν οι άλλοι. Δουλεύει πολύ σκληρά, κάτι που δεν θα μπορούσα ποτέ να κάνω, ούτε όταν ήμουν 18 χρονών, 24 ώρες το 24ωρο. Η γυναίκα αυτή έχει γεννηθεί να είναι star, το λέω με όλη μου την ψυχή. Χαίρομαι πάρα πολύ που τώρα, έστω και αργά, την γνώρισα, την έζησα. Και τσάμπα να μου έλεγες να δουλέψω δίπλα στη Βίσση, θα χαιρόμουν την παρέα". Ενώ για τους νέους καλλιτέχνες και τον όρο "star" αναφέρει: "Βιάζονται. Οι ικανοποιήσεις έρχονται σιγά σιγά. Τη μία μέρα τραγουδάει, την άλλη σου λέει: "Η μεγάλη σταρ". Από πού και ως πού; Εγώ δεν είπα ποτέ, ούτε θα την πω για τον εαυτό μου αυτή τη λέξη. Γελάω όταν με αποκαλούν star. Τι star ρε παιδιά; Για μένα star είναι η Άννα Βίσση, μοναδική στην Ελλάδα".

No comments: