Wednesday, October 2, 2013

Άννα Βίσση - περιοδικό “ΟΚ - Στους δρόμους της Νέας Υόρκης

Στους δρόμους της Νέας Υόρκης φωτογραφήθηκε η Άννα Βίσση λίγο πριν την επιστροφή της στα πάτρια εδάφη και μίλησε για τον ερχομό του εγγονού της, την ευτυχία της κόρης της αλλά και τη σχέση που έχει πλέον μαζί της...
Η δημοφιλής τραγουδίστρια πόζαρε στο φωτογραφικό φακό της Κριστίν Κρόκος για το περιοδικό “ΟΚ!” δηλώνοντας χαρούμενη που έγινε γιαγιά και λέγοντας πως είναι cool με το χρόνο που κυλά. “Δεν είμαι από τις γυναίκες που παθαίνουν υστερία με τις ρυτίδες και πάνε να κάνουν βλακείες στο πρόσωπό τους”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η Άννα Βίσση ομολόγησε πως είναι ερωτευμένη με τον εγγονό της. Όσο για το πώς νιώθει η ίδια με το νέο της ρόλο σαν γιαγιά, η τραγουδίστρια δήλωσε:

  “Αυτό τον καιρό με ρωτάνε όλοι πώς αισθάνομαι που είμαι γιαγιά. Είναι ένας καινούργιος κύκλος ζωής για μένα. Αυτό που ζω, όχι μόνο δεν με γερνάει, αλλά με ανανεώνει. Θέλω να είμαι καλά και να δω τον εγγονό μου να μεγαλώνει, να τον κάνω παρέα. Μέσα στον ανασφαλή μου κόσμο, αυτό με δυνάμωσε. Γουστάρω που είμαι γιαγιά και έχω το εγγόνι μου!”.

Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως δεν πιέζει την κόρη της Σοφία για γάμο, αφού εκείνη ήδη ζει σαν παντρεμένη. Εξάλλου, το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να είναι ευτυχισμένη.

No comments: