Tuesday, November 13, 2007

Άννα Βισση – Γιορτινές Προτάσεις Ελλάδα, Κύπρο.

Μετά την εντυπωσιακή εμφάνιση της στο Royal Opera House στο Covent Garden, η Αννας Βισση χαλάρωσε στην πατρίδα της την Κύπρο ενώ αυτή τη βδομάδα πρέπει να βρίσκετε Αθήνα για προσωπικές της υποθέσεις που εκκρεμούν. Στην Κύπρο της έγινε πολύ δελεαστική πρόταση για μια εμφάνιση κατά την διάρκεια των γιορτών, η οποία μάλιστα θα είναι εορταστική και πολύ ξεχωριστή. Στην όλη διαδικασία της πρότασης εμπλέκετε τόσο πολύ καλή φίλη της Αννας και διευθύντρια μεγάλης εταιρίας παραγωγής που εδρεύει στην Κύπρο, όσο και μεγαλοεπιχειρηματίας ιδιοκτήτης πολυκαταστημάτων και malls. Η Άννα πάντως δεν φαίνεται να έχει αποφασίσει ακόμη αν θα κάνει κάποιες εμφανίσεις τις γιορτές, αφού ακόμα δεν έχει απαντήσει ούτε σε προτάσεις που της έγιναν για εμφανίσεις στην Αθήνα κατά τη διάρκεια των γιορτών.

Αν πάρει την απόφαση η Άννα, να τραγουδήσει στην Ελλάδα ή στην Κύπρο, και θα θέλατε να δείτε την Άννα, σας συμβουλεύουμε να ψάξετε για εισιτήρια την ημέρα που θα κυκλοφορήσουν.

English
After the concert in the Royal Opera House in Covent Garden, Anna Vissi was relaxing in Cyprus the last few days, and this week she expected to be back in Greece. In Cyprus she received a proposal for giving a very special concert during the Christmas Holidays. This offer, was made by Anna’s very good friend and manager of a big production company, on behalf of one of the richest men in Cyprus, owner of shopping malls. Anna seems that she is not sure yet what she will do during Christmas, if she is going to give any concerts or not, since she didn’t answer yet to the proposals she had for concerts during Christmas period in Athens.

If she decided to give concerts in Greece or Cyprus, and you want to see her, we advice you to look for tickets very early.




9 comments:

Anonymous said...

makari na kani emfanisi ke opou ke nane tha paro aeroporiko isitirio na pao na tin do apo konta . . .

ante vre Anna pare tin Apofasi ke kanemas ena doro xristoygeniatiko

Anonymous said...

ANNA ELA MAS EXI PIASI TRELLA.

TELIKA PREPI NA EPESTREPSE ATHINA APO EXTES TOULASXISTON MIAS KE VRISKOTAN SE GNOSTO KAFE.

valentinovissi said...

ANNA 8EA H KYPROS S'AGAPA!!!!!!!!

Anonymous said...

Υπάρχει ωραιότερο πράγμα από το να πηγαίνεις το πρωί στη δουλειά σου και πάνω στο γραφείο σου να βρίσκεις αυτό;

Η Άννα Βίσση ήρθε στη Κύπρο για μια κηδεία. Που λέτε, μαθεύτηκε στο γραφείο το βίτσιο μου και μια κυρία συνάδελφος που έτυχε να βρίσκεται στην ίδια κηδεία, μου έφερε το δώρο μου! Έχω ένα χαμόγελο στα χείλη από το πρωί, άλλο πράμα!!!

Προσέξτε τι γράφει: «Στον Χρήστο, που έμαθα είναι φανατικός, με όλη μου την αγάπη, Άννα Βίσση. Ελπίζω μια μέρα να σε γνωρίσω!!!!» Η Άννα Βίσση εκφράζει την επιθυμία να με γνωρίσει!!!! ΄Ανναααααααα! (κάντε κλικ για μεγέθυνση).

Οι ιστορίες με τα αυτόγραφα της Άννας είναι θρυλικές. Όπως όλα τα μεγάλα γεγονότα της ζωής μου. Το πρώτο μου αυτόγραφο απ’ αυτήν το παρέλαβα το 1997 με τον εξής περίεργο τρόπο. Τότε, αν θυμάστε ήταν της μόδας το IRC. Έμπαινα κάθε μεσημέρι μανιωδώς και συνομιλούσα με τους συμμαθητές μου, αλλά και με ξένους από διεθνή κανάλια. Μια μέρα, μου μίλησε μια Αυστραλή δημοσιογράφος η οποία όταν έμαθε πως είμαι Έλληνας ενθουσιάστηκε.

«Θα πάρω συνέντευξη από την Άννα Βίσση σε λίγες μέρες, που θα είναι στην Μελβούρνη για συναυλίες στον απόδημο Ελληνισμό! Δεν έχω ιδέα τι να την ρωτήσω!» Εν έτη 1997 το διαδίκτυο ήταν σε εμβρυακή κατάσταση σε Ελλάδα και Κύπρο και δεν υπήρχαν ούτε ιστοσελίδες, ούτε τίποτε. Έκατσα που λέτε κι’ εγώ και εξιστόρησα τα άπαντα της Βίσση στη κοπέλα. Για να είμαι ειλικρινής πίστεψα πως πρόκειται για φάρσα, αλλά επειδή εμένα είναι χαρά μου να διαδίδω τον Βισσησμό και να προσηλυτίζω νέους φαν, δεν δίστασα να τα ξεράσω όλα!

Η κοπέλα με ευχαρίστησε και μου υποσχέθηκε να της ζητήσει αυτόγραφο εκ μέρους μου. Εγώ της έδωσα τη διεύθυνση μου στην Κύπρο, αν και δεν περίμενα ποτέ ότι μπορεί να με θυμηθεί! Έπειτα από ένα μήνα έλαβα αυτό!!!

Και φυσικά, έμεινα κάγκελο. Δυστυχώς, δεν είχα και ένα e-mail της κοπέλας να την ευχαριστήσω, αλλά το κάνω τώρα και εξιλεώνομαι. Σήμερα ήταν μια υπέροχη μέρα. Εξ’ αιτίας του γεγονότος τραγουδούσα μες το αυτοκίνητο δυνατά, με άκουγαν και τα διπλανά αυτοκίνητα, δεν χρειάστηκε καν να κοιμηθώ το μεσημέρι για να βγάλω το απόγευμα, ενώ τον κόσμο όλο τον αγαπώ!

http://antidoto1980.blogspot.com/2007/11/blog-post_07.html

AnonymousCyprus

valentinovissi said...

TELEIO!!!!!!!!

Wieslawa Palkowska said...

Anna 4Ever! Thanks :-)

Anonymous said...

AnonymousCyprus,

Efxaristoume pou moirastikes mazi mas kapoies sou prosopikes stigmes ki anamniseis. Epitelous ena post pou den esokleiei tis lekseis "8EA", "KOUKLA" KAI "MONADIKI".

Nasai kala.

AnonymousUSA

Anonymous said...

poli.omorfi.vissofanatiki.istoria.

Anonymous said...

anna.ela.tha.einai.to.kalitero.doro