Sunday, November 1, 2009

Άννα Βίσση - Συνέντευξη, DownTown Magazine 05/11/2009



Άννα Βίσση
«Δεν έχω αγαπήσει άντρα περισσότερο από τον Καρβέλα»

Είναι περασμένα μεσάνυχτα Δευτέρας στο Αθηνών Αρένα και κάνει πρόβα τις μπα¬λάντες της και στη συνέχεια τα ντουέτα της με τους καλεσμένους στο show της. Φοράει μαύρο κολάν, μαύρες flat μπότες, ένα μακρύ λευκό φανελάκι και έχει δώσει στα μαλλιά της μια νέα, λίγο πιο φωτεινή απόχρωση. Δεν υπάρχει πολύς κόσμος, αλλά εκείνη τραγουδάει σαν να έχει από κάτω της χιλιάδες – αργότερα θα μου πει, βέβαια, πως τραγουδούσε χωρίς ιδιαίτερη ένταση για να μην κουράσει τη φωνή της. Είναι στα πολύ αδύνατά της, εκείνη όμως θέλει να χάσει άλλα δύο κιλά μέχρι την αυριανή πρεμιέρα για να χωρέσει στα σέξι σύνολα που έχει εμπνευστεί για εκείνη η Πατρίσια Φιλντ.

Μερικά αποσπάσματα από τις δηλώσεις της Άννας:

«Με έχω δει άσχημη, με ατέλειες, έχω υπάρ¬ξει ανασφαλής. Το έχω φιλοσοφήσει, όμως, πλέον. Όλοι οι άνθρωποι είμαστε όμορφοι κάτω από τα μάτια του Θεού, δεν πιστεύω στην αντικειμενική ομορφιά».

«Κι εγώ έχω κάνει κά¬ποια πράγματα –δεν θα σου βγάλω και λίστα–, αλλά δεν έχω κάνει επεμβάσεις. Το μποτοξάκι, όμως, όλες το κάνουμε».

«Έλεγα στον Γκρεγκ Λαντάνι να μην έρθει στην Κύπρο, να μείνει στην Αθήνα να ξεκουραστεί. Δεν θυμάμαι τίποτα από εκείνη τη συναυλία. Το μυαλό μου ήταν στον Γκρεγκ. Καθώς περπατούσα να βγω στη σκηνή και ερχόταν από πίσω μου, γιατί δεν ήθελε να με αφήνει στιγμή μό¬νη μου, ξαφνικά τον έχασα. Είχε πέσει στο κενό. Τον είδα μέσα σε μια λίμνη αίματος. Μετά από αυτόν το χαμό, ήταν σαν να έφαγα μια μπουνιά στο στομά¬χι, πόνεσα πολύ. Ήταν σοκαριστικό, αναπάντεχο. Δεν το χωράει ο νους μου. Νομίζω ότι ακόμα και τώρα θα ανοίξει η πόρτα και θα μπει μέσα».

«Είχα τέτοια εξάρτηση από την εποπτεία του (Καρβέλα), που στενοχωριόταν να με αφήσει. Όταν δεν ήταν εκεί, αισθανόμουν μεγάλη ανασφάλεια, μέχρι που ήρθε η στιγμή και τα έκανα όλα μόνη μου. Πιστεύω όμως ότι όλη μου η περιουσία, η ταυτότητα και το στάτους μου είναι με τον Καρβέλα. Αυ¬τή η χημεία που έχουμε δεν παίζεται».

«Δεν έχω αγαπήσει κανέ¬ναν περισσότερο από τον Νίκο. Ο έρω¬τας έχει έρθει αρκετές φορές στη ζωή μου. Με τον Νίκο δεν ζήσαμε τον έρωτα εκτός ελέγχου, αυτό κράτησε μόνο λί¬γους μήνες στην αρχή και στη συνέχεια έγινε σχέση ζωής».

«Οι σχέσεις που είχα ήταν δύσκολες. Όταν ξεχωρίζει μια γυναίκα και έχει καριέρα δική της, αυτό αποτελεί πρόβλημα για το αντρικό φύλο. Υπήρχαν επίσης πρακτικά προβλήματα».

«Ξέρεις ποιο είναι αυτό που με συγκινεί περισσότερο; Όταν βλέπω φωτογραφί¬ες του Αντρέα με τη Σοφία. Η κόρη μου είναι μαζί με το αδελφάκι που εγώ δεν είχα την ευκαιρία να της χαρίσω, αλλά της το χάρισαν η Αννίτα και ο Νίκος και χαίρομαι πολύ γι' αυτό».

No comments: