Tuesday, February 9, 2010

Μαριώ - Συνέντευξη στο tralala.gr - Αννα Βισση

Φέτος Μαριώ συμπληρώνεις 50 χρόνια στο λαϊκό και ρεμπέτικο τραγούδι. Θα ήθελα να μου πεις ποιες είναι οι σημαντικότερες στιγμές στην καριέρα σου.

Οι σημαντικές στιγμές στην καριέρα μου είναι πάρα πολλές. Αυτές που ξεχωρίζω είναι όταν είχα επιλεχθεί πρώτη στο φεστιβάλ τραγουδιού στην Στοκχόλμη το 98.Αλλες είναι οι περιοδείες στην Ευρώπη και όταν έκανα σεμινάρια στην Βοστόνη για το ρεμπέτικο τραγούδι .Είναι πάρα πολλές οι σημαντικές στιγμές και βέβαια οι σημαντικές συνεργασίες .Θα ήθελα να αναφερθώ στην πρώτη μου συνεργασία με τον Μάρκο Βαμβακάρη. Μετά με τον Τάκη τον Μπινη, με την Λίτσα Διαμάντη, την Λένα Αλκαίου, τον Λάμπρο Καρελα, και βέβαια με τον Χονδρονακο που ήμασταν χρόνια μαζί στην Θεσσαλονίκη. Κλείνοντας με τις συνεργασίες θα ήθελα να πω και ότι είναι χαρά μου και τιμή μου που τραγουδάω με την Άννα Βίσση .

Φέτος συνεργάζεσαι με την Βίσση. Έχουν ακουστεί πολλά για αυτή την συνεργασία. Πως νοιώθεις για αυτή και τι έχεις αποκομίσει από τον κόσμο που έρχεται να σε δει.

Πρώτα από όλα θα ήθελα να πω ότι η συνεργασία μας είναι άψογη. Αν και εγώ επειδή είμαι ελεύθερη σαν χαρακτήρας και δεν μου αρέσει να μπαίνω σε καλούπια μερικές φορές μπορεί να ξεφεύγω. Από την άλλη υπάρχει ένας αλληλοσεβασμός ανάμεσα σε μένα και την Άννα.

Είδα ότι στο Αθηνών αρένα με την συνεργασία αυτή υπήρχε ανταπόκριση από τον κόσμο και ειδικά από την νεολαία, παρά τους αρχικούς ενδοιασμούς μου. Τελικά δικαιώθηκα με την επιλογή μου για την συνεργασία αυτή.

Ποιους καλλιτέχνες εκτιμάς και με ποιους από αυτους θα ηθελες να συνεργαστείς στο μελλον;

Αυτό τον καιρό ήδη συνεργάζομαι με την Άννα Βίσση την οποία εκτιμώ. Από εκεί και πέρα θα ήθελα να κάνω διάφορες συνεργασίες. Προσωπικά μου αρέσει πολύ ο Νότης ο Σφακιανάκης τον οποίο θεωρώ πολύ καλό λαϊκό τραγουδιστή. Μου αρέζει πολύ η φωνή του. Θα θελα να συνεργαστώ μαζί του. Πολύ καλός λαϊκός τραγουδιστής είναι και ο Λάμπρος Καρελας τον οποίο τον πιστεύω πολύ. Θα ήθελα να πω ότι το καλοκαίρι θα είμαι μαζί του και με τον Ζαχαρία Καρουνη σε συναυλίες σε όλη την Ελλάδα.

tralala.gr

1 comment:

Anonymous said...

Respect!