Monday, March 30, 2015

Παρουσιαση λευκωματος Αννα Βισση - Η Απολυτη Ελληνιδα Σταρ!!!


Με την παρουσία διάσημων φίλων της Άννας Βίσση και φυσικά των fannatics πραγματοποιήθηκε στο Pantheon Theater η παρουσίαση του λευκώματος ''Άννα Βίσση - Η Απόλυτη Ελληνίδα Σταρ''.


Η Άννα που στήριξε από την αρχή την προσπάθεια του δημιουργού του λευκώματος Στέλιου Κοντέα έδωσε το παρών και μίλησε για αυτή την εξαιρετική δουλειά. Στην παρουσίαση συμμετείχε και ο πρόεδρος του Χαμόγελου του Παιδιού, Χρήστος Γιαννόπουλος καθώς το βιβλίο έχει και απόλυτα φιλανθρωπικό χαρακτήρα μετά από επιθυμία της ίδιας της Άννας.

Τρία ευρώ από την πώληση κάθε αντιτύπου του λευκώματος στην Ελλάδα, θα διατεθούν απευθείας στο Χαμόγελο του Παιδιού ενώ από κάθε πώληση αντιτύπου στην Κύπρο, το ίδιο ποσό θα διατίθεται στο Sophia Foundation for Children.

Η Άννα χαρακτηριστικά δήλωσε: "Εγώ ακόμα πιστεύω ότι δεν είμαι τόσο καλή όσο θα ήθελα. Δεν θέλω να είμαι η απόλυτη Ελληνίδα σταρ όπως γράφει το λεύκωμα, θέλω να είμαι η απόλυτη καλλιτέχνης. Ζω και προσπαθώ να γίνομαι καλύτερη".

Στο γεμάτο από κόσμο φουαγιέ του Pantheon Theater παρευρέθησαν μεταξύ άλλων ο Κώστας Φραγκολιάς, ο Θέμης Γεωργαντάς, η Χριστίνα Πολίτη που συμμετείχε και στην παρουσίαση, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, ο Λάκης Γαβαλάς και άλλοι.

Την παράσταση έκλεψε ο Δήμαρχος Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης, που όπως αποκάλυψε δεν πήγε τυχαία. Μάλιστα αστειευόμενος δήλωσε: "Δεν ήρθα έτσι, ήρθα να βουτήξω από το μαλλί την απόλυτη για να μου κάνει μια συναυλία στον Μαραθώνα".

Φυσικά η βραδιά ολοκληρώθηκε με τις Καμπάνες του Edelweiss που απόψε χτυπούν για τελευταία φορά στο Pantheon Theater.

No comments: