Tuesday, September 8, 2015

Πέγκυ Ζήνα: «Όταν συναντώ τη Βίσση τρέχουν τα μάτια μου από τη συγκίνηση!»

Η Πέγκυ Ζήνα τόνισε σε συνέντευξή της ότι έχει τεράστια αδυναμία στην Άννα Βίσση, γιατί την έχει συνδέσει με τα μαθητικά της χρόνια. Της το αποκάλυψε ποτέ;

«Ναι, βέβαια. Και συνήθως, όταν τη συναντώ, τρέχουν τα μάτια μου από τη συγκίνηση! Η πρώτη μας συνάντηση έγινε σε ένα μαγαζί στο οποίο τραγουδούσε η μητέρα μου Είχε έρθει να δει έναν φίλο της, κάτι που φαντάζομαι ότι η ίδια δεν θα θυμάται. Της είχα ζητήσει και αυτόγραφο - πρέπει να έχω αρκετά από εκείνη. Είχα δει την πρώτη βερσιόν των Δαιμόνων που παίχτηκαν στο θέατρο Αττικόν και ξαναείδα την παράσταση πρόπερσι στο Παλλάς, όταν πια ήμουν επαγγελματίας τραγουδίστρια. Μάλιστα, όταν πήγα στο καμαρίνι της για να τη συγχαρώ, της το είπα και η συγκίνηση ήταν έκδηλη»

gossip-tv.gr 

No comments: